Sık Sorulan Sorular
Merhaba, markamıza sık sorulan sorular ve cevapları aşağıda yer almaktadır.
Sizde aklınıza takılan tüm soruların cevaplarını burada bulabilirsiniz.
- 1. Sitedeki Fiyatlar Toptan Fiyat mı?
-
Evet, sitemizdeki fiyatlar (KDV hariç) toptan satış fiyatıdır. Sadece toptan satış yapmaktayız, perakende satışımız bulunmamaktadır. KDV dahil fiyatları görmek için, istediğiniz ürünleri sepete ekleyip görüntüleyebilirsiniz.
- 2. Nasıl Sipariş Verebilirim?
-
Web sitemiz üzerinden istediğiniz tüm ürünleri sepete ekleyip, üyelik oluşturarak veya üyeliksiz devam et seçeneği ile bilgilerinizi gerekli alanlara doldurarak ödeme işlemini tamamlayıp sipariş oluşturabilirsiniz.
- 3. Ödeme Seçenekleri Nedir? Taksit Var mı?
-
Online siparişlerinizde Kredi Kartı, Havale/EFT veya Garanti Pay ile ödeme yapabilirsiniz. Bazı banka kredi kartlarına taksitimiz mevcuttur, ödeme sayfasında güncel taksit sayısı, vade ve tutarlarını görebilirsiniz.
- 4. Siparişlerim Ne Kadar Sürede Teslim Edilir?
-
Siparişlerinizi aynı gün içerisinde kargolamaya özen göstermekteyiz. Yoğunluğa göre 1-2 iş günü uzayabilmektedir.
- 5. Toptan Sipariş Vermek İçin Minimum Tutar Nedir?
-
Minimum toptan sipariş tutarı 50 TL'dir.
- 6. Toptan Alımlarda İndirim Yapıyor musunuz?
-
Evet, 5.000 TL ve üzeri alımlarda %10 iskonto yapıyoruz!
- 7. Ücretsiz Kargo Var mı?
-
Evet, sipariş toplamınız 5.000 TL ve üzeri olduğunda kargo bedeli ÜCRETSİZ olmaktadır.
- 8. Hangi Kargo Şirketi ile Çalışıyorsunuz ve Ücreti Ne Kadar?
-
MNG Kargo firması ile çalışmaktayız. Kargo ücreti sabit 124.90 TL'dir.
- 9. Müşteri Hizmetlerine Nasıl ve Ne Zaman Erişebilirim?
-
Sabit hat ve Whatsapp hattımıza 09:00 - 19:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
- 10. Yeni Ürünlerden Nasıl Haberdar Olabilirim?
-
İnternet sitemizi yeni ürünler için sık sık kontrol edebilirsiniz, her gün yeni ürünler eklenmektedir. Ayrıca Whatsapp (0532 062 44 63) hattımıza mesaj atarak toptan listemize kayıt olabilirsiniz, yeni ürün geldiğinde bilgilendirilirsiniz.
- 11. Gizli Paketleme veya Şeffaf Kargo Var mı?
-
Siparişlerinizin paketleri, içerisindeki ürünler gözükmeyecek şekilde özenle paketlenmekte ve kargoya teslim edilmektedir. Şeffaf kargo mevcut değildir.
- 12. Kapıda Ödeme Seçeneği Var mı?
-
Kapıda Ödeme mevcut değildir, sadece sitemizdeki ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz.
- 13. Defolu veya Hatalı Ürün Çıktı Ne Yapmalıyım?
-
Whatsapp hattımıza defolu veya hatalı çıkan ürünlerin fotoğrafını ileterek ekibimizden destek alabilirsiniz.
- 14. Ürünlerde İade veya Değişim Var mı?
-
İç giyim ürünlerinde hijyen ve sağlık nedeniyle iade, iptal ve değişim işlemi yapılmamaktadır, fakat müşterilerimize yardımcı olmak amacıyla iade veya değişim yapmaktayız. İade ve değişim için aşağıdaki şartları inceleyiniz.
- Ürün paketi kesinlikle yırtılmamış, bozulmamış ve ürün kullanılmamış olmalıdır.
- Ürünün kesinlikle yıkanmamış olması gerekmektedir.
- 6'lı veya 12'li Paketli ürünlerde, paketin içerisinde 1 adet deneyip diğer kalan ürünleri iade veya değiştirme gibi bir durum söz konusu değildir.
- 15. Değişim ve İadelerde Kargo Ücreti Kime Aittir?
-
Değişim ve iadelerde geliş - gidiş kargo ücreti müşteriye aittir.
- 16. Değişim veya İadeye Gönderdiğim Ürünün Değişimi/İadesi Ne Zaman Yapılır?
-
Ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra, ekibimiz en kısa sürede inceleme başlatacak ve aynı hafta içerisinde iade/değişim işlemini tamamlayacaktır. İade bedeli ödeme yaptığınız kanal üzerinden size tekrar gönderilir. Bankanıza bağlı olarak iade ücretleri 15 gün içerisinde tarafınıza yansıyacaktır. Değişim/İade şartlarına uygun olmayan olmayan ürünler tarafınıza tekrar gönderilir.
- 17. Değişim veya İadeler Kaç Gün İçerisinde Yapılabilir?
-
Değişim veya iade şartlarına uygun olan ürünler, sipariş tarihinden itibaren 15 gün içerisinde yapılabilmektedir.
- 18. Üretici misiniz?
-
Kuloğlu Tekstil üretici değil, toptancıdır. 250'den fazla iç giyim markasının, yaklaşık 6000 çeşit ürünün satışını yapmaktayız.
- 19. Sitedeki Ürünler Stokta Mevcut mu?
-
Web sitemizde bulunan tüm ürünler stoğumuzda mevcuttur, ister web sitemizde online olarak, isterseniz mağazamıza gelerek ürünlerinizi tedarik edebilirsiniz.
- 20. Whatsapp'tan Sipariş Verebilir Miyim?
-
Evet, seçtiğiniz ürünleri Whatsapp (0532 062 44 63) hattımıza göndererek sipariş oluşturabilirsiniz.
- 21. Yurtdışına Ürün Gönderimi Yapıyor Musunuz?
-
Evet, yurtdışı kargo işlemleri ile ilgili Whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.